JAG KAN VERKLIGEN STÄDA JAG

Ja då börjar kvällen lida mot sitt slut och jag ska krypa ner i sängen. Jag åkte ner på stan efter skolan med Louise och satte oss på george för en fika innan vi skulle till Linn. Vi tog typ fem bussen till Linn där vi skulle få en liten fin "makeover" ( klippa frippan ) och jag blev verkligen kanon nöjd som alltid när Linn klipper mig. Vi tog åtta bussen till stan igen och hoppade på bussen hem.

När jag kom hem väntade en underbar fläskfilegryta som jag kastade i mig innan jag gick ner och tände lampan och verkligen såg hur det såg ut på mitt rum! Hur fan kan man stöka ner så jävligt? har du också samma problem ? Jag bor ju skitigare än en gris. Jag har flyttat sängen, bytt sängkläder, vikt ihop alla kläderna, parat strumpor och dammsugit och kan till och med meddela att jag har tvättat och nu är jag äntligen klar klockan är nu 23:35 och jag har ont i kroppen och kommer vara död imorgon!  Imorgon ska jag göra nått väldigt mysigt som jag ser fram imot men det får ni inte veta nu så ni får kolla in imorgon ;)  P&K

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback