KVÄLLEN STAVAS PARTY!

Vaknade klockan sex i morse och kunde inte somna om men vid
sju tiden somnade jag äntligen och vaknade vid elva så jag klev
upp och började fixa mig lite sedan bar det av till stan för att fika
med mina älskade ( Åsa och Farmor) Kollade runt lite och sedan
bjöd farmor på fika det var mys och det tackar vi för :D <3

Sedan kollade vi runt lite och sedan kom alex och hämta mig så
åkte vi och köpte mat till han sedan hem till mig (:  Fixade mig
lite och nu sitter jag hos mathilda och dricker vin (: Ska iväg vid
åtta tiden till bomhus och fira marre!  Nås på mobilen om det är
nått (:  Kvällen stavas PART!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack själv för en trevlig fikastund med dig.

Det är alltid roligt att umgås med dig.

Hoppas att kvällen blir bra. Inte ligga i en snödriva och vara stökig!

Kram farmor

2010-03-06 @ 15:10:35

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback