SWEET DREAMS


jag blev hemma idag vilket jag inte ville men jaja, man måste ju det ibland också.
Jag har hjälpt mamma att städa lite sedan blev det till att fläta det sista i håret men han inte längre för vi skulle kolla på män som hatar kvinnor som går på svt1 på lördagar. Kollade på det sedan hoppade jag in i duschen och det var efter längtat och underbart skönt! Så nu har jag smörjt in mig och föna håret så nu ligger jag i sängen och myser, kan bli en solsidan eller en tvsovning ;)

Imorgon ska jag upp och jobba ( ganska skönt). Så ska jag nog försöka få i löshåret så det blir klart någon gång så jag kan klippa mig. Ska även försöka att läsa en bok som jag har redovisning på efter påsk och jag som är så grymt duktig och intresserad av böcker borde börja nu, helst innan jul :)  Skriver imorgon så får ni se vad som händer med mitt meimgslösa liv ;D   bye suckers!

Mysigt värre, sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en underbar dag sötnos! :)

2010-03-21 @ 12:38:59
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback