TEMADAG OM MOBBING?


God morgon alla stars
! Skit trött i morse och kom inte riktigt upp föräns klockan var för mycket ? skulle hinna duscha fixa mig och käka frulle och jag hann med allt :o Fick köra några fula lösningar ex att ha lockigt tråkigt äckligt hår ist för att ställa sig att platta, haha.  Ska ju egentligen till åsa idag men det fick jag inte för vi skulle ha tema dag på en TISDAG ? hallå, kunde väl ha slagit hjäl en annan dag men nej nej.. Så vi har temadag om mobbing för det har man ju inte haft förut.

HAHA så kul i morse!

Brosan: Varför är du inte hos Åsa ?
Jag: Jag ska ha tema dag om mobbing.
Brosan: Va!? Det hade jag typ i trean :s


HAHAHHA, jag garva så jag trodde jag skulle dö. Han var värsta kaxig i rösten och lyffte på ögonbryna! lite kul tyckte jag ;D
Vet inte riktigt när jag slutar idag men kanske vid tre hoppas jag och idag ska fan håret i! Annars knyter jag fast mamma och svingar henne :D Imorgon blir det klippning hos linn så det ska bli nice (:  P&K

Den nya klockan är så klart också på =)


Kommentarer
Postat av: KusseMalin

du är ju jättefin i vågigt hår!! Knäppo!

2010-03-24 @ 12:01:34

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback