TIRED TIRED TIRED

Dagen har blivit en mysdag i mitt liv. Jag äger en pysoverall och en stor t-shirt vilket ät nice ;D


Kläderna är på och frukosten i magen. Fick skjuts av min underbara boyfriend så nu sitter jag i skolan och underhåller mig med en dator. Min vän mathildababe har sovit över som vanligt så det var mindre kul men hon kommer iaf snart (:
Nu har jag samhällskundskap och sedan svenska som det bara är redovisning på som jag hade förre veckan så det är skönt. Så idag är det bara att spettsa örorna och lyssan och inte göra ett piss. Sedna har jag idrott och det blir innebandy vilket jag tycker är sååå kul. Men är inte så pigg men jag ska vara med ;D  ih, duktig! =) P&K

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback