TISDAG DEN 16 MARS

Hej alla blåbär. Jag har inte skrivit så mycket dom senaste dagarna men kan nog bero på att jag har varit ledig och att jag har haft annat för mig (: Idag är det iaf tisdag och jag sitter på gavlegårdarna hos Åsa.

Igår var jag ledig men tydligen inte, jag började ett. uppch. Jag hade en lunchdejt med ronya så jag tog tolv bussen ner till stan och träffade henne. Vi käkade på kinaresturanten inne på nian och det var lika gott som vanligt. Vi satt och snackade och hade det allmänt trevligt.  Sedan tog vi en tripp på stan och hon hittade en tröja som hon skulle ha på onsdag när hon ska på krogen, alkholist ja visst ? ;D  Jag köpte ett par jobba skor som jag egentligen fick av mamma :)  Tack för en mysig dag bruden! Åkte hem med tre bussen och hemma kom alexander och hämtade mig för att åka vidare till valbo. Kollade lite men köpte bara en glass :D Jag fick för mig att jag ville åka till stan igen så det gjorde vi och där hittade jag mina älskade mjukisbyxor som jag har i gråa och nu hade dom fått in dom igen så det blev ett par svarta men i fel storlek. Jag fick byxorna och tre par trosor av alexander (: SNÄLL KILLE <3

Jag hade namnsdag i söndags dom som inte viste det, btw :)

Kommentarer
Postat av: roxy

tack själv stumpan!

och du kommer också bli alkis i augusti ;)

2010-03-16 @ 15:28:04
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback