Andra avenyn och chips



Åkte ner på stan vid sju tiden och solade, underbart! Åkte hem till Ronya och kollade in hur hon bodde eftersom dom har ju nyss flyttat till strömsbro ( närmre mig, wihoo ) Fick även träffa den omtalade Linus som vad så trevlig såå ;) Snackade lite och kollade på film, men eftersom det är torsdag så går bussarna bara till tjugo över elva och fick nöja mig med det så då rullade jag hemmåt. Hoppade in i duschen och nu ligger jag i sängen och jar äntligen fått öppna min efterlänktade chipspåse och cola!  Så ska fetta och kolla på Andra avenyn.  God natt!

Kommentarer
Postat av: roxy

trevligt att du kom förbi! får umgås lite mer nästa helg och planera inför grillningen ! ;D <3

2010-05-14 @ 15:38:37
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback