BARA EN VECKA KVAR!

Gårdagens tjejkväll blev trevlig med några påsar, trevligt sällskap och mysigt väder. Införskaffade mig en tunika tjofrääs? en jeansjacka och en kort tjocktröja :)  Åkte hem till mig och hämta saker och sedan bar det hem till hille där jag blev tvingad till att plugga eftersom jag ahr psykologiprov snart men jag kan det hyffsat. Ska försöka sätta mig och läsa igenom det igen snart..  Somnade ganska fort och ville inte komma upp ur sängen imorse.
Alex kom hem vid nio och käkade frulle med mig och skjutsade mig in till stan :)  Hade sista danslektionen i mitt liv, eller vi pratade bara så det var skönt! Han med en runda på staden och införskaffade mig mer skit :D Hoppade på bussen mot skolan och kastade i mig käk och fick veta att vi inte hade någon svenska lektion så jag sitter och dunkar musik och är inne i min egna lilla värld. Slutar vid två och då är det bara en arbetsvecka kvar i skolan och sedan åker jag iväg med Louise och veronika på en shoppingrunda i två dagar.. LÄNGTAR SOM FAN!  Sedan är det SOMMARLOV äntligen som jag har längtat att komma ifrån skiten =D  

Ikväll får jag se vad som händer, kan blir party och det kan inte bli det men man får se vad kvällen bjuder på =) Ska upp och jobba imorgon och på söndag också :'o  Men det är pengar!  Imorgon är det även cruising i Sandviken så får se om man kanske tar en tripp dit eller hur man gör :)   Puss & Kram  

En stor fet kladdig kyss till Mathilda babe idag för hon behöver verkligen det! <3

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

<3 <3 <3 <3

2010-05-28 @ 12:39:08
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback