DET HAR REDAN GÅTT ETT ÅR

God morgon. Härligt väder ute men som vanligt blåser det lite kallt men det blev ingen jacka för det inte. Stressade som en gös imorse eller egentligen inte.. haha. Klev upp väldigt mycket för sent men eftersom jag inte har någon ork till att varken sminka mig eller fixa håret så går det ganska fort :)

Nu sitter jag på Praktiken med Åsa och ska sätta igång och gära klart min "uppgift" som jag fick av Conny. Men innan det blir det datorn och sedan frulle :') Bara att jag glömde min frulle hemma och ingen matlåda heller (a) upppsh!  Hungrig Mathilda kan jag säga :) Slutar lite tidigare eftersom jag ska på synundersökning och sedan hem och käka smörgåstårta för Nalle fyller ett idag. HAHA, tror mamma tog chansen att få käka smörgåstårta! Sedan blir det till att städa rummet för fyfan hur det ser ut. Fick knappt plats i sängen igårkväll ( okej, inte rikigt men nästan ) Puss & Kram



Det är ingen vanlig dag för det är Nalles födelsedag HURRA HURRA HURRA! :)


Kommentarer
Postat av: roxy

åh grattis till den söta lurven ;D

2010-05-25 @ 12:26:40
URL: http://roxyfuck.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

Jaaa du är snygg ju ;)

älskar dig också <3

2010-05-25 @ 12:32:58
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback