HAPPY FACE


Hej alla söta! JAG KOM UPP UR SÄNGEN HALV SJU IDAG! :D Men jag insåg att jag inte ville vara vaken då så cartoonnetwork åkte på och jag bestämmde mig för att jag inte ville kliva upp och vara med på dansen. Jag somnade om och mamma ropade på mig vid halv åtta och ville att jag skulle kliva upp vilket jag vägrade och hon fick psyk så jag klev upp grinig och klädde på mig och åkte iväg och var med på dansen iaf! Börjar gå bra nu och det är ganska skönt att få träna av sig i några timmar. Hade skit ont i magen så det var väl ett minus men men. Duschade och tvättade håret sedan insåg jag att jag hade varit så smart att inte tagit med mig nå skit till håret!! :O så nu har jag blött hår och lockigt.. BLÄ.

Har precis kommit till skolan och kör en datasväng som vanligt :) Börjar om en stund ochjag är snor hungrig men har ingen lust att gå till matan själv eftersom Mathilda och Louise redan har börjat. Men jag dricker vatten är och ser glad ut, varför käka när man kan vara hungrig! HAHAH, förlåt kunde inte låta bli (a)     Har svenska och ska kolla klart på filmen och sedan har jag psykologi med genomgång bara så det blir en lugn slut på dagen.   Underbara Louise kommer och hämtar mig när hon har slutat och då blir det ut på äventyr och fixa lite saker sedan blir det käk och korka upp :')  I like it!

Idag ger vi ett stort grattis till Alexander som fyller 20 år :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback