IF YOU DREAM


Ja oj vad jag var med på orientering idag
. Ingen skulle vara med men jag tänkte att jag skulle vara duktig att vara med iaf, men nej då blir man stoppad av en trekille som ska snacka mobil i tusen år och tillslut frågade han hur gamla vi var och insåg att han inte kunde ge oss et abonumang, idiot! Kanske är lättare att fråga hur gammal man är innan man lägger ner energi på skiten!  haha :o  Så vi missade bussen och det var länge tills nästa skulle gå så vi gick och fikade och snackade lite :)   Jag och mathilda gick och kollade lite, stans största lodisar. Är helt seriöst på stan varje dag efter skolan men det klagar jag inte över :'D Köpte upp dom sista pengarna på hildebrands sedan kom Hampus och hämtade mig, jobbade som en jävla galning och skulle hinna åka och kolla synen men tjena, jag jobbade över lite så jag kom tio minuter sent och vad säger tantfan då, tyvärr du är sen och vi har plockat ihop. Sedan var hon så fruktansvärt otrevlig under den korta stunden jag var där inne så jag fick damp! JÄVLA BITTERFITTA! Åkte hem till hampus igen och käkade sedan bar det ut till bomhus och träffade pöjkarna.
Ny duschad och ny äten med tacos ligger jag nu i sängen och kollar i kors :')   God natt


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback