Morgonrundan

Fick skjuts av mamma till skolan så nu är jag i skolan en timme innan jag börjar men det lider inte jag av. Får ta min morgontur vid datorn som jag älskar! Dunka musik och vara i sin egna värld, kan det blir bättre? 
Han byta kläder också innan jag åkte, hahha. Nu ligger halva garderoben i hela rummet som vanligt. konstigt nog har jag gjort halva sängen till en garderob och det är sååå fint :) Blir väl till att städa sedan skulle jag kunna tro, haha.
Fick sms av min snygging att hon kommer hem till gävle idag och jag har en fullpackad dag!!  FAAAAN. Men kan kanske slita ur några minuter av dagen på att få träffa henne för det skulle behövas :')
Idag ger vi ett stort grattis till Niklasboy och Lars som fyller år! Synd att jag inte får vara med och fira någon av doms födelsedag men det är inte mycket att be för. Men det hade ju inte suttit fel med lite tårta som kan sätta sig på magen :'D    HAHAH!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback