Ny vecka, nya tag

GOD MORGON!  Jag kommer verkigen inte upp på mornarna när jag ska kliva upp, vid halv sju med andra ord.Skulle behöva ha en väckar klocka som kalle anka har när han är på campingsemester, men vart köper man en sån? Ont i halsen för jag har hostat sönder den, ont i huvudet och mina ben ska vi inte prata om. Ingen ansträngande mathilda idag så det fick blir dom sköna adidasbyxorna och en vanlig vid tröja, och solbriller och enbart lite puder. Skönt att jag inte behöver ha smink nu när jag har börjat på färg på kroppen :) Jag hann iaf käka frulle i morse och det är väl ganska bra så jag kan hålla humöret uppe ett tag. Fick skjuts av mamma så jag slapp stressa till bussen och det var snällt. Nu sitter jag vid datorn vilket är ett MÅSTE på morgonen, väntar på louise och mathildababe! Sedan blir det till foto hela dagen, men tror nog att det kan bli alldeles för mycket uteslapp när det är så fint väder ;D Have a nice day!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback