PAAAAARTY!



ÅW längtar till helgen.. som vanligt!  Dunkar party musik och taggar som fan!
På fredag blir det till att sola med Louise och sedan kan det nog bli lite vin men vet inte mer vad vi ska hitta på eller vart vi hamnar. Men det spelar ingen roll om vi sätter oss på en sten i skogen, vi skulle ändå inte tänka på vaart vi är eller vad som händer. HAHA, så blev det sist iaf, tänte inte ens på att vi väntade på race för vi hade så trevligt ;) Menmen som sagt får man se, skulle villa träffa alla andra och även fira dig..
Mathildababe
vill jag också ha tid med men hon håller på att packar en massa saker eftersom hon ska flytta lite, men inte gör det oss nått eller! Stockholm, here we come bitches! ;'D    På lördag kan det bli söderhamn för min del om det är fint väder och om jag har orken vilket jag hoppas :)


SAKNAR MITT HÅR BAAAAAJS MYCKET!
Kan någon göra nått åt mina störningar? :')

Kommentarer
Postat av: s.s

snögg ;D

2010-05-20 @ 16:52:45

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback