Plugga.. varför ?

Säger bara stabilt. Pluggandet gick ju jätte bra, började med att jag skrev någon rad sedan gick jag ut och busa med hunden på ängen. Kom hem och gjorde te och satte mig ner och försökte med skiten, men jag kan verkligen inte.. Satt och läste igenom det och det var till och med så att mamma satte sig ner och försökte förstå sig på allt. Gick igenom allt sedan stängde jag igen böckerna och åkte ut ist. Pallar inte sitta hemma och speciellt inte när jag har varit hemma hela dagen.

Åkte hem till Hampus och käkade lite sedan till garaget i Hille och fixade nya lysen på bilen och kollade även hur det gick för Moses. Nu har jag precis kommit hem och ska göra mig klar, ta tabletter och krypa ner i sängen och burra ner huvudet i kudden. Skönt.  Inatt har jag sovit ganska bra faktiskt på ganska länge, kom i säng i tid och somnade fort. Men det är ju bara för att man är sjuk som kroppen stänger av.  Imorgon blir det en sovmorgon och sedan till skolan och sitta och göra prov hela dagen med bowling som avbrott och sedan tillbaka och sätta sig och skriva igen! Så jääävla tråkigt och det kommer gå skit.  Godnatt skönheter!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback