SEX OCH SAMLEVNAD, SERiÖST ?


Sovit som en gud inatt.  Börjar morgonen med att inte höra att alarmet ringer så jag sov lite över tiden. Fick skjuts av mamma till skolan och började halv nio idag för att ha sex och samlevnads undervisning bara att hon inte skulle komma förens klockan nio så jag var där i onödan! Suttit dä roch lyssant på skit som man har hört ett x antal gånger förut :o Att dom fortsätter?

Nu har jag graf en liten stund och sedan har jag två timmars håltimme och ska nog umgås med min underbara mathildababe och kankse åka ner på stan och käka kanske :) Nu ska jag lämna in dom sista "stora" uppgifterna sedan har jag bara nå skrivsak kvar. GÖTT!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback