Tack för en fin kväll!

TJENA!   Igår skulle jag äntligen komma iväg och hoppade på cykeln, när jag har cyklat två meter så känner jag att det är lite luft i däcket och ropar på dady så han får pumpa i mer. När jag kommer runt hörnet så smäller det och däcket ligger typ brevid fälgen :D Det var brosan som hade bytt ny slang och nytt däck men det gick inte så jävla bra. Blev skit förbannad och hugo meckade ihop någon jälva cykel så jag kom iväg iaf,HAHA! Inte skit stabil cykel men jag kom iaf fram.  Träffade en massa trebligt folk som vanligt och kvällen var kanon!  Jag sa till mig själv att jag inte skulle cykla hem men det blev så iaf för att det var någon som hade åkt hem och sovit? Cyklade barffota och det var kalt som fan och jag hade ont i knät. Men hem kom jag iaf. Plupp skulle komma och hämta mig för jag skulle sova hos han men jag somnade och han hade ringt som en galning men jag hade tydligen inte vaknat så det kändes ju kul ;s 

Idag är jag helt sönderslagen och jag kan inte ! Jag vakande tidigt i morse och hade så jävla ont i kroppen. Haha, betyder det att jag hade kul igår ? ;) Somande om och nu har jag vaknat som en människa. Pappa frågade om jag ville åka till buddys och käka så får se om dte blir så. Annars vette fan vad som händer ikväll. Nykter eller supa ? Det är ju frågan.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Inte dricka sprit. Du är för liten för det.

Ta en läsk vet ja!



Var rädd om dig, kram från farmor

2010-05-01 @ 21:09:33
Postat av: Svenruth

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-09-14 @ 08:16:46
URL: http://svenruth.blognd.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback