Yeah

Haha, foto var det ja! Som jag sa så började vi lektionen med att sitta ute i solen och snacka skit när vi känner oss nöjda är det bara att dra sig innåt och börja jobba. Gick igenom med Per och jag har inte alls så mycket kvar som jag trodde. Jag hade en hel mapp med bilder som jag tror att jag klarar mig på :) En liten lättnad, kanske? Så nu har jag gjort klart mitt bokomslag i foto och kom därmed på att jag inte har gjort klart det på grafen! Ojsan, men det är faktiskt inte mitt fel!  Nu ska jag in i framkallningsrummet och kopiera upp rörligbild sedan är jag nästan klar med A kursen! YEEEAH, mathilda har gjort det igen ;'D  Snart lunch och kan bli att jag åker ner på stan och käkar med louise och kanske mathilda om hon blir av med sin lunchdejt ;)  Kisses


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback