- EEEHY!

EEEHY! Inte uppdaterat så mycket i helgen, haft bättre för mig efter som jag faktiskt har ett liv utanför bloggen. Igår blev det hem till mamma och pappa och lagade god mat som dom uppskattade och sedan blev det mysoverall med ett glas rött i handen framför tv med mamma tills Linn skickade sms och ville att jag skulle med ut, så kan kastade på mig skorna och åkte ut och sladdade lite och busade :) Åkte hem ganska tidigt för var trött som ett as!

- Idag klev jag upp och jobbade och slutade vid fem tiden och pappa kom och hämtade mig. Var så jävla sugen på att åka ut och brumma bil men hade ingen lust med det idag i detta väder och det skulle nog inte mamma heller gilla. Tvättar och ska kanske försöka städa lite sedan kan det bli så att jag sover hemma men det verkade som att jag inte saknas så jag får mysa i min egna säng!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback