- Öppethus

Ledig dag men inte jag. Upp och jobba klockan åtta i andersberg sedan rullade jag till Lexe med mamma och började på en flyttstädning där ist. Gått bra och fått mycket gjort och det belönades jag med tacos i magen. Mamma skjutsade mig till skolan vid fyra tiden för nu ska det pluggas? Har lektin klockan fyra på eftermiddagen.. Öppethus! Så vi ska sitta och ha lektion medans folk går och kollar på oss..
Imorgon är det studiedag och då blir det inte heller sovmorgon utan det blir jobb för fulla muggar! Men man får se det i peengar och det gillar vi! Nu kommer skolan fyllas av småbarn och jag kommer väl dö där vid sex tiden ><

Kommentarer
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

haha, tack! :D :D men det är inte så svårt om man fattar vad man gör 8-) eller, jag fattar inte riktigt allt jag heller men ändå :D det är bara o ställa upp lite ljus och prova littegranna :D har bara bilder på lillasyster, men det kommer nog fler ja :D

2010-11-24 @ 20:06:42
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback