5# Sanningen om mig.. och min pappa

Jag har det ganska bra. Jag har bra kontakt med mina föräldrar och jag vill nog säga att jag har en underbar kontakt med min kära pappa som jag har vuxit upp med och som alltid har ställt upp och fixat för mig, det är inte många som har det, det finns dom som inte har kontakt med sin pappa alls, några har inte ens en pappa. Vissa har en pappa men som inte allt finns när man behöver honom men min pappa finns i alla lägen! Alla fina minnen med honom på alla bilutställningar i flera timmars väntan, alla timmarna i tvätthallen innan utställning. Alla långa bilresor och allt roligt bara han och jag har gjort.. det är nått fint som man alltid kommer att komma ihåg och som ingen kommer att kunna ta ifrån mig.. men jag saknar det. Samma värdelösa humor och har våran attityd.. det är ändå nått jag gillar som har satt mig i skiten i vissa lägen men jag har lärt mig med åren att hantera och det har även du, pappa. En jobbig och hård uppväxt som man inte kan glömma men du har förändrats med åren som jag verkligen ser i dig.. du har kommit en bit på vägen men har mycket kvar att lära. I vissa lägen känner jag mig som en mamma för att du inte ska få dina utbrott men jag gömmer mig inte längre.. utan ställer mig rak i ryggen! Du är världens bästa och jag älskar dig mest av allt och du kommer nog aldrig förstå nog hur stor plats i mitt hjärta du har.. men jag hoppas att jag en dag kan visa det.
Det som har påverkat mig på den senaste tiden är att din pappa inte kan se vilken fin människa du är och att du blev så mycket bättre än han och att du verkligen har blivit nått som han inte har och du har gjort i det som du älskar.. Son, sambo och pappa.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback