♥ Fredags mys framför datorn och tv!

inatt har jag inte sovit ett piss så jag skickade sms till Göran och bad snällt om jag fick komma senare vilket han tyckte var okej. Kom till skola vid halv elva och satte mig och skrev en krönika som jag kom på inatt när jag låg och filosoferade så nu är jag klar med den! Satt och diskuterade med Louise om ett repotage som vi ska göra så vi har en skiss på det nu så vi ligger bra till och det är skönt :)

Alexander kom och hämtade mig vid tre tiden för han skulle åka och byta sitt playstation 3 så jag hakade på. Fixade det och träffade Fanny en snabbis. Åkte hem till mig en sväng och pratade med pappa och hämta mina dator. Jag fick ett par skor av pappa idag också för att jag inte ska frysa om fötterna, han är för sööööt!TACK! Åkte och handlade och träffade Mamma också :) Åkte hem och lagade fläskfile med pommes och det var underbart gott! Att jag inte blir kock förstår jag inte :o Alexander skulle åka och hämta Viktor efter maten så jag passade på att krypa ner i ett varmt bad med ljus, ansiktsmask och ett glad cider (a) Och gud vad skönt det var! Passade på att raka benen och bara ta det lugnt. Ganska skönt att vara själv ibland och bara slappna av.

Nu har pojkarna kommit hem och har gjort om hela vardagsrummet till ett datapalats så alla sitter framför en varsin dator och jag har ossy och drix på (jag älskar det pogramet och självklat är det tecknat från Cartoon) Man kan välja själv vad man vill se, spola och pausa! I LOVE IT!
Han tyckte dock att dom var för billiga så jag skulle få ett par till om jag hittade ett par som jag ville ha! Är han inte underbar? ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback