Hemma idag med

Hemma idag också. mår väl inte så mycket bätttre men idag har jag kunnat tagit mig upp ur soffan iallafall på eftermiddagen och bakat en kladdkaka till karln men det slutade med ett rökmoln av bränt i lägenheten men det är bara att äta och se glad ut =) Väntar på att alexander ska komma hem sedan blir det mat och idag ska jag få DISNEY CHANEL!  Hoppas jag iallafall.

Imorgon är det fredag och jag måste vara pigg imorgon för jag måste till skolan och sedanmåste det bli party på kvällen.. men det visar sig om det blir nått och vilket folk som ska få komma ;) nu ska jag krypa ner i soffan igen! :)

Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2010-11-12 @ 10:24:19
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback