♥ Hemma och umgås med soffan

Hellu alla goda. Natten har varit ganska så omtumlande.. Snöstorm utanför sovrumms fönstret och jag har drömt en massa och vaknat lite då och då.. så med andra ord kan vi dra slutsattsen? .. att jag är hemma idag. Ont i huvudet, halsen och är allmänt död så jag hade ingen större lust att kliva upp och åka till skolan.

- Jag underhåller mig med att kolla på tv och funderar på om jag ska slå på en film medas jag in väntar hjärtat att han ska sluta ♥ Om jag har tur kanske jag får åka till valbo och in förskaffa mig två par skor (a) måste det om jag ska kunna gå ut i detta väder. Börjar må bättre så kanske orkar med det en snabbis =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback