I like the white snow!

God morgon skönheter! DET ÄR VITT PÅ MARKEN OCH DET ÄR MYYYYS! Njöt när jag fick kliva ut genom porten i morse.. nästan så jag ville göra en snöängel men det hade blivit lite pinsamt om någon skulle se mig. Bussjävlarna har ju fungerat idag.. nej! Min buss kom tio minuter försent och jag var i stan fem över halv? Och självklart fick jag stå och vänta på en buss pisslänge så jag kom försent också.. man kanske ska fika körkort innan sommaren, jag kommer ju dö om det ska bli så här i fortsättningen. Har graf hela dagen och ska bråka med en jävla affisch sedan ska jag nog försöka kontakta mig med Linn för lite bus =D  Senare idag blir det Fannytime och det ska blii såååååå mysig! Själv ikväll också för alex ska träna så då kan man busa till det ordentligt! ♥

Kommentarer
Postat av: lina

lovat erik nu ha myskväll ska festa på lördag ist :) frågade ju dig när och igår visste du inte så då lovade jag han mys kväll :)

2010-11-16 @ 10:50:07
URL: http://honlinakallgren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback