Jag skulle kunna hoppa av trötthet!

Jobbat idag och jag var svin trött när jag vaknade och hade till och med sovit över lite.. svin mycket att göra eftersom det har varit lönings helg och jag hade ingen vidare lust med det idag. Var klar vi fyra och jag insåg att hava sveriga stog utanför heartbreak för att vänta på invigningen av bocken? Det var lixom inte första gången bocken uppstog? Men folk tyckte tydligen att det var jättespännande.
Idag är jag hemma i Forsby och ska sova hemma för jag har inte fått riktig sömn på väldigt länge så det ska bli skönt men saknar hjärtat - För vi har faktiskt 22 månader idag
- Igår var vi ute och lekte lite med Fille för han har ju införskaffat sig en 740 som leksak till vintern så vi åkte och sladdade och hade oss. Jag spelade för det mesta spel men annars träffade jag Linn och Becka lite då och då. Han till och med med en krock också.. halv ont i ryggen man annars bra.
Nu ska jag städa och tvätta, för det gör jag aldrig när jag är hemma? Men jag tror det är för att jag aldrig hinner städa klart av någon andlening.
..Jag har haft en nycket helg, btw!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback