Kanonhelg!

Fyfan vilken kväll vi fick till igår! Jag hade skit kul och höll mig på topp hela kvällen. Började hemma hos Lina med lite folk och sedan bar det ner till interpool för att träffa Mathilda en snabbis sedan sprang vi typ ner på stan till saints för att dra en shotbricka och sedan trippade jag och Lina vidare till Heartan och partade loss. Träffade några som jag har träffat lite då och då ute så det var kul och full blev vi ockås.. fyfan.

Imorse när klockan ringde ville jag ta livet av mig.. jag var fortfarande full och mådde piss och skulle iväg och jobba? kanske inte det roligaste.. haft en jävla stress och skit dag rent ut sagt och jag är svintrött. Men det är bara att hålla käften och rulla in pengarna. Alexander kom och hämtade mig runt fyra tiden så åkte vi hem till mammi som jag växlade några ord med innan jag tog mitt pick och pack och drog igen. Hem? och fixa sig fort som fan och sedan ner på stan för att äta med Alexander, Lina och Erik och släng dig i väggen var gott det var (tror jag det var fler som tyckte haha )
Nu lutar det mot en dusch och sedan kasta sig i soffan innan man ska sova och imorgon är det jobb igen. Som ni kanske märker så är datorn på plats och internet sitter som smulan i kakan.. hmm. GOD NATT!

Bilder från gårdagen







Tack för en kanonkväll!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback