Måndag och lika död som vanligt.

Hellu alla goá! Imorse vad jag skitdöd och jag kom inte upp ur sängen men som tur var så hade jag sovmorgon och kunde kliva upp och duscha i lugn och ro så det var skönt.. hann dock inte käka frulle men ibland får man offra sig lite. Tog sjugo över nio bussen till skolan och hade svenska men följde jag verkligen med på vad som hände på lektionen? Nej, för idag gjorde Mathilda nått som hon inte har gjort på länge.. hon somnade på lektionen och jag tror inte att jag har gjort det sedan jag gick i nian-ettan? Lite skönt och jag led inte så mycket av det. ih, busigt!

- Nu ska jag ha samhäll och sedan har jag inviduella och slutar halv fem och då ska jag hem till min mamma för jag ska sova hemma så jag får skjuts till jobbet imorgon (: Hörs senare.. PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jennifer - 17år & ensamstående mamma

Sv; åh, tack så mycket! Din blogg är jäkligt bra den med :)

2010-11-22 @ 13:38:10
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback