Monday morning

Godmorgon! Sitter i skolan efter en timmes bussresa? seriöst. Här går det inte undan eller..
Klev faktiskt upp innan sju idag och känner mig lite stolt. Hann käka frulle och fixa mig så jag ser ut som en människa. Uppptäckte att det vart lite kallt om fötterna med convers men det är bara att bita ihop för snart kan man inte ha dom alls.

- Fick veta att jag kommer ha min uppsattskrivning om en timme men som tur är så är jag redo till tusen.. eller? Jag har iallafall ett ämne och jag har alla papperna som jag sak ha, elller det är vad jag tror iallafall. Får se vad dagen bjuder på, ska ha inviduella idag och jag är klar med min halsduk som jag har stickat så jag ska finslipa på den sedan ska jag förhoppningsvis sätta igång på mitt nästa projekt! =)  Skönt att vara i skolan efter två veckors ledighet ( varju sjuk hela förra veckan ) så idag får jag träffa brudarna.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback