Onsdag, inte många dagar kvar till helg!

Svinkallt, ont i halsen/ont i huvudet, trött och jag hatar att åka buss! Det går så jävla segt och bussarna kommer aldrig i tid och jag ville bara ligga kvar i sängen i morse. Expo hela dagen men nå jävla skit som jag inte får som jag vill.. men det är ju som det är. Har ingen svenska idag så det är skönt så det blir att åka på en flyttstädning och sedan får man se vad som händer. Imorgon fick jag tid till naglarna och min underbara pappa betalar! Loveyaaa ♥ Tror att det blir till att ta en städning imorgon också åt FavoritLena på hennes nya salong så då får man träffa henne också (: Kan det bli krogen imorgon?

Kommentarer
Postat av: julia ♥

En ny dagens blogg är igång på bloggen men skynda dig snart är den över!!

Klicka diig in och ha chansen att ta del av mina underbara läsare!! <3

Lycka till

2010-11-17 @ 10:07:16
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback