Spännande dag förr miss clerkeborn

Nu är det gjort! Jag har inge hår kvar och jag har inte satt mig i ett hörn och brytit ihop än.. faktiskt! Jag tror det blev bra och jag trivs nog i det men det kan ha blivit lite för långt det längsta men får se det när man sak försöka göra nått med det. Skönt att man kan ha en massa olika roliga saker med håret så det är nice! Kommer nog bli mörkbrunt om jag har otur, tror det kommer bli mycket snyggare än vad jag har nu. Folk vill att jag ska ha isblont hår men jag vill ju inte börja förstöra det lixom och är ganska trött på det.
Fick skjuts ner på stan av Linn och träffade Fanny och solade lite innan vi gick till bussen.. bara att bussen kom aldrig så vi spenderade tiden med att köpa choklad och flumma runt busshållsplatsen, haha! Slog på tv och hittade 112 på liv och död och min kära pappas bil (Bosse) var med så det var ju kul! :)
Nu väntar jag på pizza och det blir mys framför tv med Fanny och alex  (:

Kommentarer
Postat av: LouiiseH

Jag såg också bosse :D <3 ih.

2010-11-17 @ 19:53:42
URL: http://louiise.bloggagratis.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback