STUDIOBESÖK = HEJ DÅ!

Studiobesöket blev inte så långt.. Mathilda hade precis sminkat klart mig och vi skulle börja fota så kommer det någon jävla brud och ska ha studion för att hon har bokat den men vi har lektion? Ska vi behöva boka varenda gång så är det ju segt och hon gick inte ens media? Någonstans lär man kunna dra gränsen. Aja, alex kom och hämtade mig och vi åkte hem till mig så jag fick kasta ihop mina saker sedan åkte vi hem till Bomhus och han stack iväg lika fort igen och på träning. Så jag spenderar lite tid framför datorn som jag absolut inte har gjort idag men vad gör man inte för er läsare. Ska städa lite och vänta på att alex kommer hem för då bär det av till valbo och vad ska jag göra där? ;)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback