Trevligt sällskap med rallykänslor

Sandra och söta Betina.
Grafen gick väl bra idag, började som sagt på ny kurs och fick veta lite vad vi ska hålla på mig och det lät ganska bra faktiskt. Tråkigt att vi inte kommer ha Göran hela tiden men det är smällar man får ta. Kommer bara ha graf hela tisdagarna och sluta halv tre så det är skönt och dag fick vi sluta tolv för Göran skulle iväg så det tackar vi för!
Mötte upp Fanny och åkte hem till mig för att gå ut med hårtussen och fixa lite sedan tog vi bussen vid två in till stan för att möta upp Sandra och Betina? (hennes underbart söta hund) Hoppade på bussen och åkte hem till bomhus och lagade mat och slappade i soffan. Väldigt trevligt med sällskap och lite skratt, tack brudar!

Alexander kom hem efter träningen så vi kastade oss i bilen och tog en tur till IKEA i detta rusk väder.. hahha vi låg och körde femtio för alla andra vägrade köra om men alexander växlade ner och drog om alla i hela sjuttio HAHA! Jag höll på att dog det är inte ofta han åker så sakta lixom. Gick igenom IKEA ganska fort för vi plockade det vi skulle ha och det var bara en kvart kvar till dom stängde men inte fan hindrade det oss inte.
Nu har vi plockat upp allt och satt upp alla gardiner och lampa i vardagsrummet.. äntligen! Så snygg och jag fick den lampan jag ville ha (happy brud). Jag gjorde kycklingsallad som vi mumsade i oss och nu ligger jag i soffan och ska snart krypa ner i sängen för att kunna komma upp till skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandraaa

TAck själv sötnos! :D

2010-11-10 @ 12:32:23

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback