- FRÅGESTUNDENS SVAR

hur långt vill du komma med din härliga blogg? :)
Vad är det bästa med att blogga?
Varför älskar man besökare?
Vad fick dig att börja blogga?
hur vet du att du fortfarande är kär i åberg?
och hur fan får ni det att funka så bra?
en till fråga.. NÄR SKA VI RÖJAAAA?!! <3
grymt fint hår! hur har du fått det så med klippning och färgning :)
har försökt många gånger att klippa ungefär så, men ingen frisör klipper rätt..
Vilken bellman historia är roligast enligt dig? :P
Vad tycker du är bra med ditt liv just nu?
Vilken är din favoritfärg på tapetar i södra japan?
Hur långt vill du komma med din härliga blogg? :)

Svar: Jag är inte ute efter det speciellt mycket men självklart vill jag ha folk som läser bloggen och inte skulle det skada om den skulle bli större än vad den är idag.
Vad är det bästa med att blogga? Varför älskar man besökare? Vad fick dig att börja blogga?

Svar: Jag började blogga för jag ville kunna skriva av mig om mig själv och vad som händer i mitt liv och även för att släktingar som åker hipp som happ utomlands kan följa mig dagligen.
Jag tycker om att sitta och knappa på tangenterna och se vad som kan komma ut ur ett par fingrar och ibland blir man förvånad över vad som egentligen hamnar på dataskärmen. Besökarna gör ju så att man håller suget uppe och bara måååste uppdatera flera gånger om dagen så dom älskar jag!
Hur vet du att du fortfarande är kär i åberg? och hur fan får ni det att funka så bra?

Svar: Det vet man! Jag har jämt längtan efter honom och jag blir alldeles varm i kroppen när jag är med honom och han gör mig glad och han får mig att må bra helt enkelt. Det går inte att inte älska denna människa! Det gäller att man har ett bra förhållande till varandra och att man litar på varandra, att man kan kunna prata om allt och att man säger till om nått inte känns/är bra så man får diskutera saken och se vad man kan göra bättre.. Kärlek är inte en dans på rosor man måste lägga ner energi och respektera varandra.
Grymt fint hår! hur har du fått det så med klippning och färgning :)
har försökt många gånger att klippa ungefär så, men ingen frisör klipper rätt..

Svar: Tack, kul att höra! Jadu.. Jag är ganska envis när jag väl kommer till en frisör och vill ha det perfekt även om det inte blir så alla gånger. Man får förklara noggrant och hojta till när man vill ändra på nått (det gäller att man kommunicera med frisören. Oftast så klipper jag mig hos folk som vet hur jag oftast vill ha det.
Färgningen vet jag inte alls hur jag lyckas med. Det börjar med att får för mig en eftermiddag att jag vill ändra hårfärg sedan flyter det bara på med mina experiment. Allt handlar om att våga :)
Vilken bellman historia är roligast enligt dig? :P
Svar: Den frågan har jag inget bra svar till för jag har inte sån stor koll på dom om jag ska vara ärlig.
Vad tycker du är bra med ditt liv just nu?

Svar: Jag har en underbar pojkvän och familj som stöttar och finns i alla lägen som jag älskar mest av allt och att det går bra nu sista året i skolan.
Vilken är din favoritfärg på tapetar i södra japan?

Svar: HAHAH! Den frågan tror jag nog att du själv inte har något svar på ;)
Jag hoppas att alla är nöjda med svarerna! Försökt så gott jag kunde, var det här någonting som ni tycker att jag ska ha fler gånger?  Hiss eller diss?

Länken går till Frida!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback