- Laddar bio med Alexander

Ätit middag med familjen med en snabb men god mat (: Fixade chips och godis och gled ner i soffan och kollade på film! Inte varje dag man gör det om man säger så. Nu har jag duschat och ska åka på bio med älskling.. ska kolla på The other guys så får se sedan om det var värt det eller ej och jag har inte hört någon som har sett den heller.
Slapp brud men jag hatar att sitta i jeans och fin kläder när man ska på bio.. varför gör man det egentlligen? Jag mår bra i mina mjukiskläder!  Jag har även nya naglar som jag la ner energi på igår.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Agree! Förstår inte folk som kommer in i högklackat och fina klänningar när man ska se på film :P knappast att man gör så när man tittar på film hemma ;D Vilken film ska ni se? :)



Ja men visst finns det en tvåa! Dirty Dancing: Havana Nights :) Inte alls som ettan of course, men jag tycker den är charmig på sitt sätt :)

2010-10-09 @ 20:54:16
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

hah jamenvisst :D de är inte så svårt :D

2010-10-10 @ 11:12:40
URL: http://fiiiyah.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback