-SHOPPOHOLIK

Tror jag ska försöka införskaffa mig någonting nytt till helgen eftersom jag är bjuden på fyra fester.. hur ska jag hinna med det? Självklart vill alla att jag ska komma på deras fester för jag är så kul att festa med! Ih, men jag får se vilka jag väljer ut, vilket jag måste göra tyvärr. Känner att jag måste kasta på någonting som jag inte haft förut liksom.. men jag har sagt att jag inte skulle handla någonting denna månad men hallå? Hur ska jag kunna klara det? Jag måste för att överleva!
Skulle vilja ha en svart klänning för det äger jag inte. Jag har en massa klänningar och vissa som jag inte har använt men bara i en massa färger.. när jag tänker efter är alla rosa ;s ett linne och en bustier som är skitsnyggt att ha under kavajen så får se om jag kanske kan få hem någon av dessa och vem som är villig att betala? ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar bustiern!:)

2010-10-07 @ 16:31:05
URL: http://rearranged.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback