- Städning och vikning av tvätt


Kortare stav och kulor med rosa och lila sten i . (syndes inte så bra på bilden dock hahha.! )

Har inte blivit så mycket skrivande idag har jag känt men jag om vi har tur så kanske det blir mer ikväll. Jag har varit svintrött och ganska så dryg eftersom jag blir det när jag blir trött.. eller jag blir över happy ;) Jag satte iaf musik i örona och gjorde det jag skulle så jag har kommit kanonlångt så nu ligger jag bra till (låg efter för jag har ju varit sjuk) annars brukar jag vara ganska så duktig på att inte ligga efter. Hade Foto på eftermiddagen men som vanligt så får jag och Louise gå ifrån lektionen och göra det vi ska för vi är ju såååå duktiga! HAHA, så vi knäppte upp två rullar på väg in till stan så då har man det gjort också, skönt.
Nu är jag hemma och poppar musik för fulla muggar och viker tvätt, verkligen det man vill göra när man kommer hem, men någon måste ju göra det och då får det bli jag..haha stackars mig men jag är duktig! Och har man tur kanske man kan få ett par skor för att man är så duktig eller? ih. Om jag har tur så hör Lina av sig och vill fördriva lite tid med mig med en fika, det skulle ara trevligt! :*
PÖSSS ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

fin design:) allt bra?

2010-10-05 @ 16:50:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback