Dagens mathilda bildbomb


Hejsan mina skönheter! Dagen började med en sovmorgon jag kände att jag behövde men sov faktiskt inte utan jag låg och kollade på tv och tog det lugnt. Mamma fixade te åt mig (snäll som hon är) så jag fick i mig frukost idag också och han även välja ut andra kläder än mjukisbyxor ih :) Hade bara en lektion idag och det avr religion så jag har lyssnat på film och spelat spel haha. För en gångs skull var det god mat i skolan så jag drog efter mina kära klasskamraten och käkade så jag känner mig nöjd och kan stanna kvar i skolan och göra lite nytta hade jag tänkt. Ska gå in i mörkrummet och börja fixa lite där så jag har kommit igång med det och sedan ska jag och Mathilda ut i det mysiga hörtvädret och knäppa kort till PA så vi har kommit igång med det också. 
Vid fyra tiden ska jag på handledarkurs så jag kan börja övningsköra så jag får kortet i handen inom in snar framtid!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback