En räddad lördagskväll med Lina :)

Gårdagen var mysig. Åkte hem till Farmor och firade henne med mat och en massa gott så man verkligen var proppmätt. Vid nio tiden rullade vi hem och mamma skjutsade mig hem till Linn för jag skulle panikklippa mig och det blev väl bra.. kort men det behövdes. Nu kanske håret kan må bra så det håller växten den växer till sig.
Väntade in tjugo över bussen ifrån stan och inser att min buss inte går förens en timme men som tur så skickade Lina sms och undrade om jag ville komma till interpool, så varför inte. Hon hennes syrra och några fel var där så vi satt och pratade tills dom skulle dra så jag och Lina kolla på varandra och insåg att vi inte kunde sitta kvar så vi gick till Old saints och träffade Rickard och Erik och några andra som va lite off och som till och med skrämde Lina ;) hahah. Det var mycket folk och jag och Lina satt mest och kollade på alla som var fula, stupfull och äckliga :D Vid ett tiden fick jag nog och åkte hem med hjärtat och sov :)
Imorse var det bara att kliva upp och se glad ut för att åka och jobba och med den oturen jag har så får jag åka buss och det såg ut som ett helvete på heartan. Men fick extra hjälp av kussen iaf (:  Nu sitter jag hemma och är ganska seg men funderar på om jag ska städa och göra nytta och kanske ta sig en promenad (imorgon börjar det på riktigt) Då blir det hård körning med bantning för nu jävla ska jag bli.. snyggare än vad jag är (om det går vill säga) Hih. Puss på Lina också!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback