Fredag och kroppen säger nej.

Hellu bitches! Sitter i skolan och har Prima som vanligt på fredagar och det går riktigt bra, ska börja med nytt nu och kommer bli så jävla kanon bra.

Imorse mådde jag inte så bra och pappa dampade och skrek för att jag skulle kliva upp och det slutade med att han sprang ner och tände taklampan och sedan och det sista jag hörde vad, ihih.. från tappen. Taskigt tycker jag. klev upp ur sängen kvart över åtta och kastade på mig myskläderna och åkte iväg på redaktionsmöte och sedan in till donken med Louise. Mår mindre bra idag, Fått nå fel i munnen så får se om hälsocentralen ringer snart.
Det är fredag och jag har ingen lust att sluta fem vilket jag nog inte tänker göra. Ikväll blir det lugnt för mig, kanske plugga lite och bara ta det allmänt lungt och stillsamt, Kroppen tilllåter inget annat. Mysa med mamma kanske ? Fullfart för er?

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Du laddar upp min bild och din bild i ett inlägg (:

2010-10-01 @ 13:34:56
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg du har.



Har en tävling nu på bloggen så om du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg gå in på bloggen.



Http://smekizz.blogg.se

2010-10-01 @ 14:26:13
Postat av: sanne

hhaa joo precis :)de är min pojkväns familj som äger den men dom ställer inte ut honom :P ställer ni ut? :)

2010-10-01 @ 15:25:31
URL: http://sannepanne.blogg.se/
Postat av: sanne

okej,vad kul :)

2010-10-01 @ 16:10:48
URL: http://sannepanne.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback