Grattis lillebror till 14 år!

Dagen har fungerat bra och jag har framkallat alla mina rullar och hittat dom som var borta. Var kvar i skolan till halv fem, ganska segt men visste att jag skulle få tårta när jag kom hem! Mums. Min bror fyller år idag så vi och släkten har firat han med smörgåstårta och maräng tårta i min mage.  Mamma hjälpte mig att plugga lite svenska eftersom jag har prov imorgon så jag ska sätta mig ner och läsa igenom allt och så en sista gång innan jag somnar.. jag känner att jag skulle kunna somna ståendes. Hörs imorgon godnatt!
.. visa att du är bättre själv då

Grattis brosan som här var söt och fin men nu.. mindre söt! HAHA.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Åååh va söt ^^ :D Grattis till din bror :)



svar: Haha ja men jag håller meed! Aldrig förstått höga klackar och små klänningar på bio ;D

Jaha okej :/ trist! Hoppas ni hade en mysig kväll ändå, trots dålig film :)

Jag var och såg Dumma Mig på bio. Så grymt jävla söt film :D haha gillar du pixars filmer så kommer du älska den här! Gudars så söt film :)

2010-10-12 @ 23:16:49
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback