Handledarkursen avklarad!

Min rumpa är fyrkantig, jag har ont i bena och jag är trött.. vad har jag gjort?
Jo jag har nyss kommit hem från en handledarkurs som jag och mor har suttit på i tre timmar utan pappa dessutom.. känns ju mindre kul. Jag och mamma spårade ur ett tag och fick skrattanfall vilket var lite pinsamt men det bjuder man på. Så nu är det snart bara att tuta och köra så får vi se när jag har tid att lägga ner extra energi på det :)
Mamma och jag åkte och handlade för jag blev så jävla sugen på lakrits så nu sitter jag vid datorn och diggar musik med min lakritspåse och känner mig.. ganska nöjd faktiskt!   Hur spenderar du din kväll? ♥




Kommentarer
Postat av: ♥ MATHILDALINDSTRÖM

haka på du också då? :) kramisochpusis gummsan.

2010-10-14 @ 20:45:34
URL: http://mtldal.blogg.se/
Postat av: rebecca

Verkar som du har en grymt skön kväll ^^



svar: Jo men tackar!

KRAM! :)

2010-10-14 @ 20:51:21
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback