I love it when you smile



Godmorgon eller god förmiddag? Jag tog det lite lugnt i morse och bara mös i sängen för jag var så jävl trött (som vanligt) Har försökt att fått tag i Mathilda hela morgonen men hon svarade inte så jag åkte till skolan och ringde till Louise och undrade vart hon var och hon säger att hon sover? och lika med Mathilda men ingen har sagt det till mig och vi har ju PA på morgonen så jag får spendera lite tid för mig själv framför datorn ist då tills jag har svenska.
Igår vad jag duktig och gjorde klart saker till skolan och jag brukar aldrig kunna plugga på helger så jag känner mig lite duktig!

Kommentarer
Postat av: Alina

tack så mkt! =)

2010-10-11 @ 10:02:01
URL: http://alinah.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback