Ingen bra start på morgonen

Igår var jag och Alexander till valbo och kollade i en massa möbelbutiker och hittade massa fint men det kostar. Han bjöd på middag på ikea och det var mysigt! Åkte hem till mig för att packa ihop saker och sedan bar vi av hem till hille där vi skulle spendera våran natt. Eva fick två fina elefanter av oss i sten som var sjukt snygga så hon var snäll och bjöd på stekta bananer och glass!

Idag är jag död och jag känner mig inte så hundra.. men jag har hamnat i skolan och sitter och har graf med trötta läraren.. fyfan. Nu sitter vi och går igenom dåliga och bra hemsida. blä!

Kommentarer
Postat av: mikkis

Tycker den är snyggast ja!

men du är bra läcker i svart också =D

2010-10-12 @ 10:39:13
URL: http://mikkislarsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback