it feels good

Jobba jobba jobba.. skönt ändå faktiskt med tanke på att jag ville att någon skulle tvinga in mig på en gym idag så fick jag iallafall lite träning.. haha! Man ska se allt positivt. Det gick bra och faktiskt ganska fort (:
Gick in och pratade med Lena och kollade lite på bonde söker fru och det ändå hon gjorde var att garva åt dom, ih!
Gick och knackade på dörren till en vän som jag satt mig ner och pratade med och jag kan säga att det var en klump i magen som försvann.. har väl inte mått hundra av det och bara se hur någon annan mår dåligt är inte heller kul när man inte kan göra nått åt det. Tror att det blev bättre om inte så var det skönt att få höra från någon annan och kunna prata om det.. jag känner att det kan bli bra och det mår jag bra av. Jag tycker om dig!
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite sedan kan det bli sängen om jag inte fastnar här igen vilket det finns risk för :)
Pöss ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: haha ja, jag har också funderat lite på det där ^^



Ja tack detsamma! :)

2010-10-20 @ 22:50:17
URL: http://diamondsoul.blogg.se/
Postat av: Suuzy for president

Hej!

Jag har nu igång veckans blogg hos mig! Kom in och nominera dig själv eller någon annan blogg du tycker om :D

2010-10-21 @ 00:39:39
URL: http://suzansalem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där skulle du inte skrivit :P nu är det du som följer med på nästa träningspass :D

2010-10-21 @ 07:47:34
URL: http://honlinakallgren.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback