Lördagsmys?

Gårdagens party var trevligt. Först hem till Lina och träffade en massa nya ansikten och sedan blev det krogen och träffade sandra och hennes gäng huset brevid så vi gjorde sällskap ner på stan (: Men när vi kom ner till heartbreak så drog alla? Kul, det var jag Alex och en kille till och sedan sandra och dom då men dom tappade jag bort. Träffade kussebullen så umgicks med henne och linda och dom så det var trevligt. Kvällen kunde ha slutat bättre och jag kunde ha mått bättre  men men.. Imorse mådde jag inte speciellt bra och har legat i sängen hela dagen och ingen har varit hemma vilket har varit underbart.
Nu åkte hjärtat hem så får se vad jag ska göra, en dusch och gör mig till en ny människa men det blir nog inge party ikväl tyvärr. Ska upp och jobba imorgon också så funderar på om jag ska dra med älsklling på bio ♥ Hur spenderar du din kväll?

Kommentarer
Postat av: helen

Hejsan :) tack.. jag använder lite olika, make up stores cake eyeliner och eyeliner pensel ibland. och iböand använder jag (i min smink video) en eyeliner från Dollarstore fakrist! haha. kostar 20 kr tror ja.. och den är faktist riktigt braaa dör de priset! är en blå flaska.. tror den heter kubiss eller kubliss typ :D

2010-10-09 @ 18:08:15
URL: http://hiilen.blogg.se/
Postat av: rebecca

Åh låter som en mysig lördagskväll :)

Själv spenderar jag den hemma med popcorn, tända ljus och Dirty Dancing 2 :)

2010-10-09 @ 20:17:12
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: mikkis

men.. jag var också på heartbreak igår, eller aa slick men ändå :) Synd att vi inte sågs!

2010-10-09 @ 23:28:48
URL: http://mikkislarsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback