Mår som en påse med hundskit



Idag är jag oslagbart snygg! HAHAH :D
Ont i magen, sväld i halsen och känner mig helt borta.. ovanligt. Jag är alltså inte på topp idag och jag kommer nog ligga sjuk imorgon. Hjärtat, brosan och mamma var också dåliga så det kommer väl sluta med att alla ligger hemma och tycker synd om varandra. Jag har tagit mig till skolan eftersom jag har sista graf lektionen i B idag och det måste göras klart och sedan har jag fotoprov som jag verkligen inte ser fram emot men det måste göras tyvärr..
SLutar halv fem idag igen och så ska jag åka hem och städa och bara tycka synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: eantonia

Krya på dig! :)

2010-10-26 @ 15:44:13
URL: http://eantonia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback