Mathilda är så duktig så!


Min morgon vad kanske inte den jag hade förväntat mig.. sov över ganska så mycket!
Kastade mig upp ur sängen och panikfixade mig och jag var helt sväld i ögorna av någon anledning så jag var tvungen att sminka mig och jag hade verkligen en fin morgonkaluffs kan jag säga så jag fick göra en paniklösning. Fick skjuts till skolan så jag kom sisådär en timme sent och det var inte skit bra eftersom vi håller på med hemsidan som jag inte ligger så bra till men men .. vad ska man göra då. Snart blir det lunch och sedan har jag foto med brudarna så blir väl till att stå i mörkrummet hela eftermiddagen och sedan tror jag att det bli hem och försöka att göra någon nytta.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback