Någon som är intresserad av ny bloggdesign?

Nu har jag haft svenska och jag har svenska prov på onsdag och det handlar om olika författare förr i tiden och det tycker jag är så intressant.. not. Kommer gå åt skogen för jag är inte så duktig på att plugga saker som jag inte är så intresserad av eller jag är inte så duktig att plugga över huvud taget men det måste ju göras. Nu sitter jag och väntar på att alexander ska komma så ska vi åka och käka maax! Gud vad gott och jag är aphungrig.

Jag har en funderar och undrar om det är någon som är intresserad av en ny design till bloggen?
Självklart gratis och du får gärna säga hur du vill ha det så det är bara att hojta till :)

Kommentarer
Postat av: linda

Jag är intresserad av en ny design, är ingen höjdare på photoshop än så skulle inte tacka nej till hjälp! :D

2010-10-11 @ 23:42:10
URL: http://www.lndaa.devote.se
Postat av: mikkis

Jag tackar inte heller nej :)

2010-10-12 @ 13:44:37
URL: http://mikkislarsson.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback