Pluggar till religions provet imorgon

Igår insåg jag att jag hade religions prov imorgon jag och känner att det kanske inte var det roligaste jag ville göra denna vecka. Jag har noll koll och jag hatar religion? Borde man inte få välja bort alla ämnen som man inte tycker om i skolan? Jag sitter och pluggar nu och det är 54 frågor.. jag håller på och skriver klart dom nu och sedan är det bara att plugga på.. pust! Tur att jag har hampus som plingar i telefonen hela tiden så jag kan variera mig =)

Måste kasta mig i duschen och fräsha till mig om jag ska upp till skolan imorgon och självklart har jag lämnat städningen till sist.. jag hatar att städa!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack så mycket:)

2010-10-27 @ 18:50:07
URL: http://jiaskrypin.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback